Burada çocuklar oluşturmanıza olanak sağlayan eğlenceli bir aktivite. Neye ihtiyacın var: Kalın bir kağıt tabağı İşaretçiler Makas ...
Burada çocuklar oluşturmanıza olanak sağlayan eğlenceli bir aktivite.
Neye ihtiyacın var:
- Kalın bir kağıt tabağı
- İşaretçiler
- Makas veya raptiye
- Kağıt tutturucular (herhangi bir kırtasiye deposundan edinilebilir)
- Daire şeklindeki çıkartmalar
- Kağıt
- Kalem
Nasıl yapılır:
- Merkezde küçük bir delik açarak başlayın (Bir plakayla makas kullanabilirsiniz.). Çocukların kendi saatini kendisinin ayarlayacağını ve kağıt plakanın saat yüzü olacağını bilmesine izin verin. Okulda analog bir saatiniz varsa, model olarak kullanmak için masaya getirin.
- Çocukların "saat yüzünün" üst kısmına ve tam tersinin altına bir tane etiket koymasını isteyin. İşaretleyiciyle, üstteki çıkartmada 12'yi, alttaki çıkartmada 6'yı yazmasını isteyin. Şimdi ondan her iki tarafa bir etiket koymasını isteyin, üst ile alt arasındaki yarım. Sağ taraftaki çıkartmaya 3, sol elle çıkartmada 9 yazmalısınız. Ardından, analog saatinizi model olarak kullanarak, çıkartmaları ve işaretçisini kullanarak saatin diğer numaralarını girmesini isteyin.
- Şimdi saat ellerinin zamanı geldi! Poster kartını kullanarak, iki okunu kes-dakika eli için daha uzun ve saat eli için daha kısa bir kesim. Okların uçlarını kağıt tutturucuyla delin, saatinizin ortasındaki delikten geçirin ve arkadan sabitleyin.
- Haftanın bir gününü seçin ve çocuğunuzun yardımıyla etkinliklerinin bir listesini oluşturun. Buna futbol antrenmanı, keman dersi, okula gidiş, oyun oynamak, büyükanne ile bir alışveriş gezisi ... ya da sadece bir atıştırmalık yiyecek vakti dahildir. Her girişin yanında, etkinliğin başladığı saati en yakın yarım saatte bir kez yazın.
- Somutlaştır! Çocuğunuzun saat ibresini ve dakika ibresini saat yüzünde tanımasına yardımcı olun. Saat elinin saati, dakika elinin dakika sayısını gösterdiğini hatırlatın. Şimdi, saatin hangi kolunun daha uzun olduğunu (dakika eli) ve saatin hangi kolunun daha kısa olduğunu (saat kolu) bildiğinden emin olun. Bir etkinlik seçin ve saati onun saatinde bulun. Saat başında başlayan etkinliklerle başlayın ve yarım saatteki etkinliklere geçin.
- Çocuğunuz bir sorun yaşıyorsa, ellerinizi her saat hareket ettirerek saat başı hareket ettirin. Sonra çocuğunuza bir şeyler verin. Henüz yok mu? Endişelenme. Zamanın anlatılması her zaman pratikle kolaylaşır ... ve tabii ki zaman!
COMMENTS